شرکت فولاد هفت ویژن شماره ثبت : ۴۰۱۴۸۵

دسته بندی محصولات

فولاد هفت

دسته بندی محصولات

فولاد هفت

شرکت فولاد هفت ویژن شماره ثبت : ۴۰۱۴۸۵

فولاد هفت

شرکت فولاد هفت ، بهترین قیمت و بهترین کیفیت

شرکت فولاد هفت ، بهترین قیمت و بهترین کیفیت

فولاد آلیاژی (به انگلیسی: Alloy steel) فولادی است که با عنصرهای گوناگون به صورت آلیاژ درآمده، برای بهبود ویژگی‌های مکانیکی فولاد می‌توان از ۱٫۰ تا ۵۰٪ از وزن آن را آلیاژ کرد. آلیاژهای فولاد دو دسته‌اند: فولاد کم‌آلیاژ و فولاد پُرآلیاژ. تفاوت میان این دو، می‌توان گفت، قراردادی است: اسمیت و هاشمی تفاوت این دو را در ۴٫۰٪ دانسته‌اند در حالی که گروه دگرمو آن را در ۸٫۰٪ می‌دانند.[۱][۲] در حالت کلی وقتی صحبت از «آلیاژ فولاد» می‌شود منظور فولاد کم‌آلیاژ است.

خود فولاد در واقع نوعی آلیاژ است. اما تمام گونه‌های فولاد را آلیاژ نمی‌خوانند. ساده‌ترین نوع فولاد که تقریباً می‌توان گفت آهن است (نزدیک به ۹۹٪) خود با عنصر کربن آلیاژ شده‌است (بسته به نوع فولاد از ۰٫۱٪ تا ۱٪). بنابراین منظور از آلیاژ فولاد، ترکیبی از فولاد، کربن و دیگر عنصرها است. عنصرهایی که بیشتر برای این هدف کاربرد دارند، عبارتند از: منگنز (پرکاربردترین)، نیکل، کروم، مولیبدن، وانادیم، سیلیسیم و بور. و عنصرهای کم کاربردتر عبارتند از: آلومینیم، کبالت، مس، سریم، نیوبیم، تیتانیم، تنگستن، قلع، روی، سرب و زیرکونیم.

از ترکیب عنصرهای بالا با فولاد و آلیاژسازی، برخی ویژگی‌های فولاد کربن مانند مقاومت، سختی، چقرمگی، سایش، سخت شدگی و سختی در دمای بالا به گونهٔ درخور توجهی بهبود می‌یابد. برای دستیابی به بعضی از این ویژگی‌ها باید عملیات حرارتی روی فلز انجام شود.

ویژگی‌های یادشده در بالا در کاربردهای ویژه‌ای چون پرّه‌های توربین، موتور جت، فضاپیماها و رآکتورهای هسته‌ای بسیار مورد نیاز است. به دلیل ویژگی‌های فرومغناطیس آهن، بعضی آلیاژهای فولاد و پاسخی که این آلیاژها در محیط مغناطیسی می‌دهند، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. در موتورهای الکتریکی و ترانسفورماتورها نیز چنین است.

جهت خرید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید

جهت خرید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید

راهنمای خرید

پس از استعلام و بررسی قیمت محصول توسط شما با توجه به لیست قیمت قرار داده شده در سایت، کارشناسان فروش فولاد7  ، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش شما را در به صورت پيش فاكتور به اطلاع شما می‌رساند.

چند نکته در هنگام خرید

 تمامی میلگردهای فولادی با آنالیز و بررسی دقیق توسط آزمایشگاه های معتبر کشور در حضور کارشناسان ما و شما مشتری گرامی ارائه می شود.با توجه به نوسانات بازار، برای اطمینان از قیمت نهایی محصول، با کارشناسان فولاد7  در تماس باشید

Call Now Buttonاستعلام قیمت